اولاف شولتز در انتخابات آلمان 2021

نتایج نظرسنجی نشانگر آن است که اولاف شولتز، نامزد صدراعظمی از حزب سوسیال دموکرات با فاصله زیاد از دیگر رقبای خود بالاترین شانس در تصاحب کرسی صدراعظمی در این کشور را دارد!

طبق این نظرسنجی که از سمت موسسه اینسا انجام شده است در آستانه انتخابات پارلمانی در آلمان حزب سوسیال دموکرات فاصله خود با اتحادیه احزاب متحد مسیحی را افزایش داده و 6% جلوتر است.

حزب سوسیال دموکرات با 1% صعود نسبت به هفته قبل 26% آراء شهروندان را به دست آورد و اتحادیه احزاب متحد مسیحی که نامزد آن آرمین لاشت است بدون تغییر 20% آراء شهروندان را به دست آورد.

حزب سبز با نامزدی آنالنا بائر بوک نیز با فاصله زیاد از 2 رقیب خود تنها توانست 15% آراء شهروندان در این نظر سنجی را کسب کند.

حزب لیبرال دموکرات در این نظرسنجی 13% آراء شهروندان را کسب کرد.

حزب افراطی جایگزینی برای آلمان نیز 11% و چپ ها 6% آراء شهروندان را کسب کردند.

نتایج این نظرسنجی نشانگر آن است که در صورت انتخاب مستقیم صدراعظم توسط شهروندان آلمانی 13% به آرمین لاشت رای می دادند. 31% به اولاف شولتز و 114% به آنالنا بائربوک نامزد صدراعظمی از حزب سبز رای می دادند. 33% هم بیان کرده اند که به هیچ یک از نامزدهای صدر اعظمی رای نخواهند داد.

نتایج دیگر نظرسنجی ها که اخیرا انجام شده، از پیشتازی سوسیال دموکرات ها خبر می دهد.

انتخابات پارلمانی آلمان در تاریخ 26 سپتامبر برگزار می شود.

با اعلام کناره گیری مرکل، این کشور باید شاهد آغاز دوره‌ ای جدید باشد.

مرکل عنوان کرده که در دور بعد نامزد صدراعظمی آلمان نخواهد شد و بعد از 4 دور تکیه زدن بر کرسی قدرت می خواهد این سمت را تحویل شخص دیگری بدهد.

همواره در تلاش بوده ایم تا بهترین های بازارهای سرمایه را برای شما محیا کنیم تا خانواده ای تشکیل دهیم با پیوستگی یک نام: ™CMPRO

error: غیر مجاز