خبر فن در لاین درباره افزایش کمک بشر دوستانه به افغانستان

رئیس کمیسیون اروپا روز چهارشنبه ۱۵ سپتامبر سخنرانی سالانه خود درباره وضعیت اتحادیه اروپا را ارائه داد و ضمن مرور عملکرد ۱۲ ماه گذشته بازوی اجرایی این اتحادیه، برنامه‌ های سال آینده آن را اعلام کرد.

او سخنرانی خود را با مرور عملکرد کمیسیون اروپا در مقابله با شیوع کرونا و واکسیناسیون عمومی در برابر بیماری کرونا آغاز کرد و در ادامه به توضیح برنامه‌ های دفاعی، زیست محیطی، حقوق بشری اتحادیه اروپا پرداخت و خواستار همکاری مشترک اعضا در مقابله با بحران مهاجرت و تقویت اتحادیه در حوزه تولید نیمه‌ رسانه ها و رقابت دیجیتالی شد.

وی در ادامه این سخنرانی گفت که اتحادیه اروپا ۱۰۰ میلیون یوروی دیگر را برای کمک‌ های بشر دوستانه به افغانستان اختصاص می‌ دهد.

وی این سخنرانی را مقابل نمایندگان پارلمان اروپا انجام داد.

این دهمین سخنرانی سالانه رئیس کمیسیون اروپا و دومین سخنرانی اورزولا فن در لاین در مقام ریاست کمیسیون اروپا بود. نمایندگان پارلمان اروپا نظرات خود را درباره عملکرد و برنامه‌ های کمیسیون اروپا پس از سخنرانی خانم فن‌ در لاین بیان کردند.

همواره در تلاش بوده ایم تا بهترین های بازارهای سرمایه را برای شما محیا کنیم تا خانواده ای تشکیل دهیم با پیوستگی یک نام: ™CMPRO

error: غیر مجاز