بحران سوخت در بریتانیا

دولت بریتانیا دوشنبه از ارتش این کشور خواست جهت مداخله برای مدیریت سوخت رسانی در کشور به حالت آماده باش در‌آید!

این فرمان در حالی از جهت دولت بوریس جانسون به ارتش ابلاغ شده که بریتانیا مدتی است با بحران کمبود سوخت در جایگاه‌ های بنزین مواجه شده است.

بحران سوخت که دولت بر نبود هیچ کمبودی در مخازن اصلیِ کشور تاکید دارد باعث شد تا شهروندان بریتانیایی طی 2 روز آخر هفته جهت تامین نیاز‌ روزهای آتی خود به پمپ‌ بنزین‌ ها هجوم ببرند و اکثر آن ها را از سوخت خالی کنند.

در حال حاضر عنوان می‌ شود که حدود 90% پمپ بنزین‌ ها در شهرهای بزرگ بریتانیا به کلی تخلیه شده و دولت مصمم است تا با کمک گرفتن از ارتش زمینه سوخت رسانی به جایگاه‌ ها را فراهم کند.

کمبود راننده کامیون در بریتانیا مشکلی اصلی نقل و انتقال سوخت در سراسر کشور عنوان شده و این مسئله بر حمل و نقل بسیاری از کالاهای اساسی از جمله مواد غذایی تاثیر گذاشته و قیمت‌ کالا و خدمات را نیز افزایش داده است.

دولت جهت جلوگیری از تاثیر بیشتر این بحران بر روند قیمت‌ ها به خصوص در بخش مواد غذایی میلیاردها پوند بودجه اختصاص داده و با تاکید بر نبود هیچ گونه کمبود در کالاهای اساسی از شهروندان خواسته است که به سمت فروشگاه‌ ها هجوم نبرند.

وزارت انرژی بریتانیا دوشنبه با صدور بیانیه‌ ای تاکید کرد که تعداد محدودی از رانندگان تانکر های نظامی باید به حال آماده‌ باش درآیند تا در صورت لزوم جهت کمک به سوخت رسانی و تثبیت عرضه سوخت در جایگاه‌ ها وارد عمل شوند.

همواره در تلاش بوده ایم تا بهترین های بازارهای سرمایه را برای شما محیا کنیم تا خانواده ای تشکیل دهیم با پیوستگی یک نام: ™CMPRO

error: غیر مجاز