کسری بودجه دولت!

محسن رضایی عنوان کرد: اساسی ترین مسائل کنونی کشور، رسیدگی به مسائل اقتصادی همچون معیشت، رفاه و بهبود زندگی مردم، رشد اقتصادی و غیره می باشد.

وی با بیان این که در دولت سیزدهم جهت تحقق موضوعات مذکور برنامه ریزی های زیادی شکل گرفته است، بیان کرد: هرچند رسیدگی به مسائل روزمره اهمیت داشته و باید با جدیت پیگیری گردد ولی توجه و رسیدگی به مسائل بنیادی نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

وی گفت: جهت رفع مشکلات اقتصادی کشور و پیشرفت در مسائل اقتصادی به یکپارچگی نیاز داریم. نخست باید یکپارچکی را از دولت و مجلس شروع کنیم و در مراحل بعدی به سراغ بخش خصوصی و تمامی آحاد جامعه برویم!

محسن رضایی گفت: برای کنترل گرانی ها، ستاد تنظیم بازار شکل گرفته و در کل کشور مستقر شده است و جهت جبران هزینه هایی که به زندگی مردم تحمیل شده نیز برنامه ریزی هایی انجام شده و امیدوارم در این زمینه در آذرماه سال جاری خبرهای خوشحال کننده ای برای مردم داشته باشیم. 

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: بزرگ ترین آسیبی که در آغاز به کار دولت سیزدهم با آن مواجه شدیم، کسری 400 هزار میلیارد تومانی بودجه بود که این عدد در حال حاضر به مقدار زیادی در حال حل شدن است.

رضایی با بیان اینکه اکنون استقراض از بانک مرکزی و چاپ پول بدون پشتوانه به طور کامل قطع شده است، عنوان کرد: درآمدهای جدیدی تعریف شده است تا از فشاری که در میان مردم است کاهش یابد و دولت با استفاده از جیب مردم در پی تامین هزینه های خود نباشد.

وی با بیان اینکه برنامه های جدیدی جهت بهبود شرایط داریم گفت: دولت برای تقویت بازار سرمایه اقدامات متعددی را پیگیری می کند. زیرساخت بازار سرمایه در حال تکمیل است، زیرا بسیاری از ابزارهای موجود مربوط به 50 سال گذشته بوده و سنتی می باشد و بازار نمی تواند انعطاف داشته باشد.

رضایی  با بیان اینکه بازار سرمایه برای آینده اقتصادی کشور بسیار مهم است، اهمیت فوق العاده ای برای آن قائلیم و آن را تقویت می کنیم، خاطرنشان کرد: سهامداران این بازار صبر و حوصله داشته باشند. آینده بورس بسیار خوب خواهد بود!

همواره در تلاش بوده ایم تا بهترین های بازارهای سرمایه را برای شما محیا کنیم تا خانواده ای تشکیل دهیم با پیوستگی یک نام: ™CMPRO

error: غیر مجاز