نامه مجلس به ابراهیم رئیسی!

نماینده مردم اهواز در مجلس بیان کرد: امروز اولویت مهم کشور رسیدگی به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم می باشد و انتظار همه ما این است که دولت هر چه زودتر تدابیر لازم در این حیطه را اندیشیده و به اجرا و عمل درآورد.

وی گفت: به دلیل اقدامات جهادی رئیس جمهور و دولت در زمینه واکسیناسیون و جلوگیری از شیوع کرونا در ایران تشکر می‌ کنیم، یکی از مهم ترین نکات که باید الان به آن توجه گردد و این توجه باید در عرصه عمل باشد و نه صرفا حرف، توجه به مشکلات معیشتی مردم و کنترل بازار به خصوص در زمینه کالاهای اساسی می باشد!

عضو هیات رییسه مجلس بیان کرد: متأسفانه در سنوات قبل و در دولت‌ های گذشته شاهد بودیم که به جز پایتخت و چند استان محدود بسیاری از استان‌ ها در محرومیت‌ حتی در مسائل ابتدایی مانند آب شرب و جاده دسترسی قرار دارند که این وضعیت زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نمی باشد که با وجود آن که در این نظام کارهای بزرگی انجام گرفته ما شاهد چنین محرومیت‌ هایی باشیم!

نماینده مردم اهواز گفت: در بعضی استان‌ ها شاهد توسعه در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی باشیم و در کنار آن بسیاری از مناطق کشور آب شرب نیز نداشته باشند که این موضوع نتیجه عدم نگاه متعادل و متوازن به شاخص‌ های موجود می باشد!

او همچنین گفت: مجلس در قالب تبصره‌ های 14 و 18 بودجه سال جاری اعتباری معادل 50 هزار میلیارد تومان را جهت محرومیت‌ زدایی و تسهیلات با بهره پایین در زمینه اشتغال در نظر گرفته است که در ارزیابی هایی که توسط مجلس شکل گرفت متأسفانه شاهد انحراف در اعمال احکام بودجه و یا عدم اجرای این احکام هستیم!

عضو هیات رییسه مجلس بیان کرد: ما در مجلس در نامه‌ ای خطاب به ابراهیم رئیسی رئیس جمهور می خواهیم جلوی انحرافات در اعمال احکام بودجه را بگیرد و همین که کمیسیون‌ های تخصصی مجلس از هفته آتی جلساتی را با وزرای کابینه در رابطه با این موضوع خواهند داشت.

گرچه شمار زیادی از این تخلفات در اجرای احکام بودجه به دولت گذشته بر میگردد ولی باید هرچه سریع‌ تر اجرای بودجه به مسیر صحیح و اصلی خود بازگردد.

نماینده مردم اهواز گفت: در هفته آتی در زمینه تامین منابع پروژه‌ ها طرحی که در کمیسیون رشد تولید در این باره محیا شده در دستور کار مجلس قرار می گیرد تا در قالب این طرح به اولویت‌ های اقتصادی مردم پرداخته شود!

همواره در تلاش بوده ایم تا بهترین های بازارهای سرمایه را برای شما محیا کنیم تا خانواده ای تشکیل دهیم با پیوستگی یک نام: ™CMPRO

error: غیر مجاز