صف‌ های خرید ارز جمع می‌ شود!

رئیس کل بانک مرکزی بیان کرد: عرضه ارز به اندازه کافی وجود دارد و عرضه ارز بیشتر از تقاضا می باشد. 

وی عنوان کرد: تا دو ماه آتی سامانه‌ ای جهت تخصیص ارز سهمیه‌ ای از جمله ارز مسافرتی راه‌ اندازی می گردد تا مردم درخواست خود را ثبت و ارز سهمیه‌ ای دریافت نمایند که با راه‌ اندازی این سامانه، تشکیل صف مقابل صرافی‌ ها جمع می‌ شود!

وی درباره راه‌ اندازی درگاه فروش ارز به جهت تامین نیاز های خرد ارزی مردم خاطرنشان کرد: مردم با ورود به این درگاه نیاز خرد ارزی خود را اعلام و با مراجعه به صرافی‌ های مجاز ارز مورد نیاز را دریافت می‌ کنند و با فراهم‌ سازی شرایط میزان ارز مورد نیاز مردم به حساب شان واریز می گردد.

صالح آبادی گفت: در همین راستا به جهت دسترسی آسان مردم به حواله و اسکناس دلار اصلاح قوانین و مقررات در برنامه و دستور کار بانک مرکزی قرار دارد.

رییس کل بانک مرکزی افزود: از ابتدای سال در مجموع ۳۶ میلیارد دلار ارز جهت کل کالاها در سامانه نیما و در شبکه بانکی تامین شده که نسبت به سال قبل عرضه ارز افزایش داشته است.

به بیان صالح‌ آبادی در بازار متشکل ارزی روزانه حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون دلار و حدود یک تا دو میلیون یورو معامله می‌شود و در حال فراهم کردن شرایطی هستیم تا دسترسی به بازار متشکل ارزی آسان گردد!

همواره در تلاش بوده ایم تا بهترین های بازارهای سرمایه را برای شما محیا کنیم تا خانواده ای تشکیل دهیم با پیوستگی یک نام: ™CMPRO

error: غیر مجاز