سخنرانی بایدن در شهر هیلزبورو

رئیس جمهور جو بایدن هشدار داد که طوفان نیویورک و نیوجرسی نشانه های بدتر شدن تغییرات آب و هوایی است که تلاش وی را برای تصویب لایحه 550 میلیارد دلاری آمریکا که به گفته وی برای کمک به ایجاد جوامع مقاوم تر است، دوچندان می کند.


بایدن امروز در شهر هیلزبورو صحبت کرد.

تغییرات آب و هوایی در اینجا رخ داده است و ما اکنون در حال گذراندن آن هستیم.

بایدن طی اظهارات عمومی با مقامات نیوجرسی درباره پیامدهای طوفان هفته گذشته گفت: ما زمان زیادی نداریم!


شانل رابینسون، در جریان این نشست بیان کرد که آیدا چهارمین طوفان صد ساله نیوجرسی بود. کارشناسان هشدار داده اند که چنین بلایای طبیعی تنها با ادامه گرمایش جهانی تحت تأثیر انسان رایج تر و قوی تر خواهند شد.

ده ها نفر تنها از طوفان IDA جان خود را از دست دادند، در حالی که در آن سوی کشور آتش سوزی های مرگبار همچنان از کنترل خارج می شوند و کیلومترها چشم انداز و زیر ساخت ها را از بین برده و کیفیت هوا را برای ساکنان ساحل غربی تهدید می کنند.


آب و هوای شدید همه نقاط کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.


“ما نمی توانیم آن را خیلی عقب برگردانیم اما می توانیم از بدتر شدن آن جلوگیری کنیم”


از زمان روی کار آمدن بایدن، وی متعهد شده است که با افزایش اقشار متوسط ​​جامعه از طریق تأمین بودجه مشاغل سبز به عنوان بخشی از دستور کار خود برای بهبود شرایط، با تغییرات آب و هوایی مقابله کند.


تغییرات آب و هوایی همچنین در طرح بودجه 3،5 تریلیون دلاری کنگره از سوی دموکرات ها قرار گرفته است که جمهوری خواهان سنا و برخی از دموکرات ها از قیمت سنگین این طرح خشمگین شده اند.

همواره در تلاش بوده ایم تا بهترین های بازارهای سرمایه را برای شما محیا کنیم تا خانواده ای تشکیل دهیم با پیوستگی یک نام: ™CMPRO

error: غیر مجاز