دوج کوین بهتر از بیت کوین است!

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا و اسپیس ایکس به دنبال حمایت از دوج کوین می باشد. طبق گفته ی ماسک در ماه اکتبر وی علاوه بر این میم کوین، در بیت کوین و اتریوم نیز سرمایه گذاری کرده است.

اما از نظر ایلان ماسک در مجله تایم، دوج کوین نسبت به بیت کوین و دیگر رمزارزها یک مزیت دارد: وی دوج کوین را بهترین رمزارز برای انجام تراکنش ها می داند.

آقای ماسک عنوان کرده است: بیت کوین جایگزین خوبی جهت ارز معاملاتی نمی باشد درحالی که دوج کوین جهت انجام تراکنش ها مناسب تر است.

وی گفت: حجم تراکنش بیت کوین کم و کارمزد تراکنش آن زیاد است. حداقل در سطح پایه خود جهت منبع ذخیره ارزش بودن مناسب است، به همین علت است که سرمایه‌ گذاران به دنبال هولد آن می باشند و قصد ندارند آن را به فروش برسانند و یا در تراکنش های خود استفاده کنند!

ایلان ماسک بر این باور است که دوج کوین مردم را تشویق می‌ کند به جای ذخیره کردن آن به عنوان ذخیره ارزش، آن را خرج کنند.

در حالی که حامیان بیت کوین موافق هستند که این دارایی دیجیتال یک ذخیره ارزش است. آن ها معتقدند که این دارایی برای یک سیستم مالی همتا به همتا صحیح طراحی شده است و با توجه به پذیرش آن به عنوان ارز قانونی در السالوادور می توان از آن برای انجام تراکنش ها استفاده کرد.

به رغم اینکه آقای ماسک نسبت به ارزهای دیجیتال خوش‌ بین است، اما مطمئن نیست که روزی رمزارزها بتوانند جایگزین ارز فیات شوند. آقای ماسک گفت: من همانند بسیاری در دنیای ارزهای دیجیتال از ارز فیات متنفر نیستم!

برخی از کارشناسان مالی، همچنان ارزهای دیجیتال را به عنوان یک سرمایه گذاری بی ثبات، پرخطر و سوداگرانه می دانند و توصیه می‌ کنند که مقداری را در این بازار سرمایه‌ گذاری کنید که توانایی از دست دادن آن را دارید.

همواره در تلاش بوده ایم تا بهترین های بازارهای سرمایه را برای شما محیا کنیم تا خانواده ای تشکیل دهیم با پیوستگی یک نام: ™CMPRO

error: غیر مجاز