تشدید تحریم ها علیه ایران!

هم زمان با شروع دور هشتم مذاکرات وین، دولت بایدن با اعزام هیاتی به امارات متحده عربی به دنبال تشدید تحریم های اقتصادی علیه ایران می باشد.

این هیات که همراه با رئیس دفتر کنترل دارایی های خارجی خزانه داری آمریکا هفته آتی به امارت سفر می کند، تلاش خواهد کرد تا به آن مجموعه از بانک ها و شرکت های فعال در امارات متحده عربی که بدون رعایت تحریم های ایالات متحده همچنان به بخش تجاری ایران ارائه خدمت می کنند، هشدارهای لازم و اساسی را نسبت به تبعات آتی اقدام هایشان بدهد!

به بیان سخنگوی وزارت خارجه آمریکا واشنگتن به شواهدی مبنی بر عدم پایبندی برخی بانک های مستقر در امارات به تحریم های علیه ایران دست پیدا کرده که می تواند منجر به اعمال مجازات علیه ایران شود.

هنوز مقام های امارات درباره این سفر اظهار نظری نکرده اما وال استریت ژورنال نیز عنوان کرده که در صورت عدم پیشرفت در مذاکرات هسته ای، آمریکا قصد دارد که با اعزام هیات هایی به چندین کشور شرایط تشدید فشار اقتصادی بر ایران را فراهم کند.

وال استریت ژورنال احتمال داده که هیات آمریکایی پس از امارات به مالزی، ترکیه و چین سفر کند. شایان ذکر است که این روزنامه خبری از همکاری نزدیک واشنگتن با شرکت های مالی فعال در ژاپن و کره جنوبی برای ردیابی تجارت غیرقانونی ایران خبر داده است!

همواره در تلاش بوده ایم تا بهترین های بازارهای سرمایه را برای شما محیا کنیم تا خانواده ای تشکیل دهیم با پیوستگی یک نام: ™CMPRO

error: غیر مجاز