به توافق خوب در وین دست یافتیم!

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه عنوان کرد: شب گذشته به توافق خوبی با آژانس دست پیدا کردیم که می تواند بعضی نگرانی های ادعایی در زمینه برنامه هسته ای صلح آمیز ایران را بر طرف کرده و تداوم بیش از پیش همکاری های متقابل با آژانس را به دنبال داشته باشد.

بعضی ادعاها در زمینه وجود خواسته های فرابرجامی در متون پیشنهاد شده از سمت تیم مذاکره کننده ایران، کذب محض است، این متون کاملاً مبتنی بر برجام می باشد و هیچ چیز فرابرجامی در آن ها نیست!

امیرعبداللهیان گفت: گفت‌ و گو های عزتمندانه از ابتدای عمر دولت در دستور کار بوده و کماکان نیز همین رویکرد با جدیت و سخت کوشی تیم مذاکره کننده دنبال می‌ شود. 

امیرعبداللهیان بیان کرد: ما در روزهای قبل مشکلی را داشتیم و آژانس سعی کرد از ابزار فنی جهت اعمال فشار سیاسی و تاثیر گذاری بر مذاکرات برجام بهره بگیرد، اما در راستای تداوم گفت‌ و گو های دیپلماتیک حضور هیأت ایرانی از سازمان انرژی اتمی در وین به توافقی دست پیدا کردیم که هم برخی ادعاها و نگرانی‌ هایی که آژانس بیان می‌ کرد برطرف شود و هم در ادامه کار بتوانیم همکاری‌ ها را بیش از گذشته و در چارچوب مقررات ادامه دهیم.

وی همچنین گفت: نمی‌ خواهم وارد جزئیات شوم اما می‌ توانم پیش‌ بینی کنم که هر دو طرف در روزهای آتی به تفاهم برسند!

همواره در تلاش بوده ایم تا بهترین های بازارهای سرمایه را برای شما محیا کنیم تا خانواده ای تشکیل دهیم با پیوستگی یک نام: ™CMPRO

error: غیر مجاز