ارزش صرافی بایننس!

طبق گفته مدیران سابق بایننس این صرافی ارزهای دیجیتال اگر یک شرکت سهامی عام بود، احتمالاً حدود 300 میلیارد دلار ارزش داشت!

در چنین ارزش‌ گذاری شگفت‌ انگیزی، شرکت بایننس، بزرگ‌ تر از والت دیزنی، اکسون موبیل و نایک خواهد بود. همچنین بایننس توانست در کمتر از 4 سال به چنین اعداد شگفت انگیزی دست یابد!

این همچنین سبب می شود که مدیر عامل بایننس، به یکی از ثروتمندترین افراد جهان تبدیل گردد زیرا وی بزرگ ترین سهم را در شرکت دارد.

کوین بیس برترین صرافی رمز ارز آمریکا که در سال 2011 راه اندازی شد، اکنون 70 میلیارد دلار ارزش دارد. شایان ذکر است در ماه آوریل با سر و صدای زیادی در نزدک عمومی شد.

به گفته ژائو، Binance.US یک شرکت تابعه آمریکایی از صرافی مادر، ممکن است در سال 2024 عمومی شود.

این صرافی در حال کار بر افزایش سرمایه و اضافه کردن اعضای جدید هیئت مدیره می باشد!

در اوایل سال جاری بایننس با هجوم نظارتی جهانی مواجه شد که آن را مجبور به کاهش لوریج و معرفی اجباری تأیید حساب، اتخاذ رویکردی فعالانه جهت انطباق کرد و طبق گزارش‌ ها، چندین آژانس فدرال ایالات متحده در حال بررسی عملیات این شرکت هستند.

بایننس علی رغم مخالفت های نظارتی، همچنان از نظر حجم معاملات اسپات، پیشتاز است. ژائو بیان کرد که می‌ خواهد رقبا بزرگ‌ تر شوند تا فشار بر صرافی اش در بین تقاضای زیاد کاربران کاهش یابد: ما می‌ خواهیم صرافی‌ های دیگر کمی بزرگ‌ تر باشند تا بتوانیم بار را بین کاربران تقسیم کنیم!

در 11 اکتبر صرافی تنها در یک روز، 100 میلیارد دلار حجم مبادلات داشت!

همواره در تلاش بوده ایم تا بهترین های بازارهای سرمایه را برای شما محیا کنیم تا خانواده ای تشکیل دهیم با پیوستگی یک نام: ™CMPRO

error: غیر مجاز