اجرای قانون جدید چک

رئیس کل بانک مرکزی، صالح آبادی عنوان کرد: تا پیش از پایان آبان سال جاری، در حیطه بخش‌ های باقی مانده از قانون جدید چک و همچنین زمان اجرای کامل این قانون، اطلاع رسانی خواهم کرد!

او همچنین خاطرنشان کرد: در قانون جدید چک ۱۷ تکلیف بیان شده که ۱۱ مورد از آن به اجرا درآمده و فقط ۶ مورد باقی مانده است!

تکالیف باقی مانده قانون چک همچون چک الکترونیک، ملزم زیرساخت‌ هایی است که تامین آن طولانی و محتاج کار بیشتری است.

وی گفت: برخی موارد زمان بر می باشد و اجازه دهید با ارزیابی هایی که انجام می گیرد در گفتگوی آتی در این زمینه اطلاع رسانی کنم. تملک واحد‌های تولیدی توسط بانک‌ ها نکته ای است که از جهت فعالان اقتصادی مطرح و مقرر شد دستورالعملی در این حیطه تهیه و در جلسه آتی شورای پول و اعتبار مطرح و تصویب گردد البته با ساز و کار‌هایی که در این دستورالعمل پیش بینی می شود روند بازگشت بنگاه‌ های تعطیل شده و دارای مشکل را به چرخه تولید تسهیل خواهیم کرد!

رئیس کل بانک مرکزی گفت: امیدوار هستیم اقدامات در دستور کار ما در عمل و دور از کار رسانه‌ ای باشد و تحولات مثبت را در فضای اقتصادی کشور شاهد باشیم!

صالح آبادی گفت: دولت، مجلس و قوه قضاییه، نگاه مثبت به حل مشکل دارند که امیدواریم با اقدامات هماهنگ این سه قوه نیز مشکل فعالان اقتصادی رفع شود و نیز وضع اقتصاد کشور رو به بهبودی رود.

همواره در تلاش بوده ایم تا بهترین های بازارهای سرمایه را برای شما محیا کنیم تا خانواده ای تشکیل دهیم با پیوستگی یک نام: ™CMPRO

error: غیر مجاز