آمریکا از چین در استخراج بیتکوین پیشی گرفت!

ایالات متحده برای اولین بار توانست با پیشی گرفتن از چین به مقصد شماره 1 استخراج‌ کنندگان بیت کوین در جهان تبدیل گردد.

یک سوم هش بیت کوین مربوط به آمریکا است که نسبت به سپتامبر ۲۰۲۰ افزایش ۴۲۸% را نشان می‌ دهد.

تا ماه جولای ۳۵.۴% از هش بیت کوین به ایالات متحده مربوط می‌ شود. حدود 12 ماه قبل، چین از جهت هش ریت پیشرو بازار ارزدیجیتال بود و حال آمریکا این جایگاه را از آن خود کرده است.

اعمال محدودیت‌ های مربوط به استخراج رمز ارزها و معاملات آنها در چین، این فرصت را به آمریکا داد تا بتواند به عنوان قطب استخراج بیت کوین در جهان تبدیل گردد.

اخیرا اغلب استخراج‌ کنندگان رمز ارز چین را ترک کرده‌ اند که از آن به عنوان مهاجرت بزرگ ماینر های رمزارز یاد شده است. اکثر استخراج‌ کنندگان، آمریکا را مقصد نهایی خود انتخاب کرده‌ اند.

داده‌ های جدید منتشر شده از کمبریج میانگین ماهانه سهم چین از هش ریت جهانی را در ماه ژوئیه نشان می‌ دهد که تغییری بزرگ از سپتامبر ۲۰۲۰ داشته است.

در آن مقطع زمانی چین حدود ۶۷% بازار استخراج را در اختیار داشت!

تحلیلگر داده‌ های فین تک از لندن بیان کرده است چین سلطه خود را به طور کامل در بازار رمزارزها از دست داده است. این در صورتی است که آمریکا وضعیت متفاوتی دارد. (ایالت‌ هایی همانند تگزاس دارای پایین‌ ترین قیمت انرژی در جهان می باشند. در نتیجه می‌ توانند جهت استخراج‌ کنندگان رمز ارز گزینه مناسبی باشند. همچنین ایالات متحده با منابع انرژی تجدیدپذیر سر و کار دارد.)

همواره در تلاش بوده ایم تا بهترین های بازارهای سرمایه را برای شما محیا کنیم تا خانواده ای تشکیل دهیم با پیوستگی یک نام: ™CMPRO

error: غیر مجاز