تسلا به سرمایه گذاری خود در چین ادامه می دهد!

ایلان ماسک به تعهد تسلا نسبت به چین اطمینان داد و گفت: این خودروساز به سرمایه گذاری خود در این کشور ادامه می دهد.
اظهارات ماسک به صورت پرسش و پاسخ از پیش ضبط شده در کنفرانس جهانی اینترنت که توسط اداره فضای مجازی چین برگزار شد، ارائه شد.
این دومین بار در این ماه است که ماسک از کشور خود بسیار تمجید کرد که برای شرکت خودروهای الکتریکی او ضروری است و می گوید: رهبر جهانی در شرف دیجیتالی شدن است. کمتر از دو هفته پیش ماسک طی جریان دیگری از قبل ضبط شده در کنگره جهانی خودروهای جدید انرژی اعلام کرد خودروسازان چینی رقابتی ترین خودروهای جهان هستند.


اظهار صریح من این است که چین منابع و تلاش های زیادی را صرف استفاده از جدیدترین فناوری های دیجیتالی در صنایع مختلف از جمله صنعت خودروسازی می کند که چین را در زمینه دیجیتالی شدن پیشرو جهانی می کند.

ماسک گفت: تسلا به سرمایه گذاری و تحقیقات خود در چین ادامه می دهد.
تسلا پس از تعدادی مطبوعات منفی تلاش کرده است شهرت خود را در چین ارتقا دهد.
این شرکت در زمینه حفظ حریم خصوصی خود و تعدادی فراخوان در چین با نظارت نظارتی روبرو شده است.


گزارش شده است که پکن استفاده از وسایل نقلیه برقی تسلا توسط برخی از پرسنل دولتی و نظامی را محدود یا ممنوع کرده بود.
ماسک در سخنرانی خود حفاظت از داده ها را مشخص کرد و مشخص کرد که چه نوع داده هایی به صورت محلی ذخیره می شوند.


ماسک بیان کرد که در تسلا خوشحالیم که تعدادی قوانین و مقررات را برای بهبود مدیریت داده ها منتشر کرده ایم.
تسلا یک مرکز داده در چین راه اندازی کرده است تا همه داده های تولید شده از تجارت ما از جمله خدمات فروش تولید و شارژ را بومی سازی کند.


همه اطلاعات شخصی قابل شناسایی فروشگاه های امنیتی در چین بدون انتقال به خارج از کشور است. فقط در موارد بسیار نادر به عنوان مثال سفارش قطعات یدکی از خارج از کشور داده ها برای انتقال بین المللی تأیید می شوند.


این شرکت در سال 2019 در یک کارخانه بزرگ شانگهای کار خود را آغاز کرد. تسلا در ماه اوت 44،264 خودرو ساخت چین از جمله 31379 دستگاه را برای صادرات به فروش رساند. این میزان از فروش 32،968 خودروی ساخت چین در ماه جولای و 33،155 دستگاه در ماه ژوئن افزایش یافته است.

همواره در تلاش بوده ایم تا بهترین های بازارهای سرمایه را برای شما محیا کنیم تا خانواده ای تشکیل دهیم با پیوستگی یک نام: ™CMPRO

error: غیر مجاز