طرح پرداخت با رمزارزها در برزیل!

معاون فدرال برزیل و نماینده کنگره لایحه ای پیشنهاد داده است که از رمز ارزها به عنوان روشی قانونی جهت پرداخت حقوق کارگران در بخش دولتی و همچنین خصوصی استفاده می‌ کند. وی در پی ایجاد قانون جدید می باشد که به تمامی کارگران برزیلی این امکان را می‌ دهد تا حق درخواست نوع دستمزد و حقوق خود را از کارفرمایان داشته باشند که حال بخشی از آن ارزهای دیجیتال خواهند بود.

اما این لایحه تضمین می‌ کند که پرداخت های رمز ارز تنها بعد از توافق متقابل مابین کارگران و کارفرما انجام گردد. در نسخه ترجمه این لایحه بیان شده است: محدودیت درصد پرداخت (حقوق) در ارزهای رمزنگاری شده به انتخاب آزادانه کارگر خواهد بود. هرگونه تحمیل نظر از سمت کارفرما ممنوع خواهد بود.

در حالت تصویب چنین طرحی، لایحه معاون فدرال برزیل، توافق مشخصی مابین کارگر و کارفرما جهت تعیین اینکه چه درصدی از دستمزد کارگر به حالت ارز دیجیتال و چه درصدی به عنوان ارز فیات ایجاد خواهد کرد!

شایان ذکر است معاون فدرال برزیل در مورد نیاز به ایجاد نوعی اقتصاد جهانی بیان کرد که زندگی روزمره شهروندان را بهبود ببخشد و کیفیت زندگی خوبی را برای همه فراهم کند. این لایحه 90 روز بعد از تاریخ تصویب، به قانون تبدیل می‌ گردد.

در این بین کمیسیون ویژه نمایندگان برزیل طی چند روز گذشته لایحه ای را جهت مجازات جرایم مالی مبتنی بر ارزهای دیجیتال تصویب کرد!

در آخرین اصلاحات نظارتی، مجازات های قبلی برای پولشویی افزایش چشمگیری داشته است. (برخی از مجازات های با پولشویی که تا 10 سال حبس به همراه داشت به 16 سال و 8 ماه افزایش پیدا کرد.)

همواره در تلاش بوده ایم تا بهترین های بازارهای سرمایه را برای شما محیا کنیم تا خانواده ای تشکیل دهیم با پیوستگی یک نام: ™CMPRO

error: غیر مجاز