تسلا از کالیفرنیا به تگزاس منتقل شد!

مدیر عامل تسلا (ایلان ماسک) عنوان کرد مقر اصلی شرکت از سیلیکون ولی به آستین تگزاس منتقل می‌ گردد، محلی که حدود 1 سال گذشته کارخانه جدیدی در آن منطقه کار خود را آغاز کرد!

به بیان ایلان ماسک، تسلا به فعالیت خود در کارخانه خودرو برقی شهر فریمانت، کالیفرنیا ادامه می‌ دهد و قصد افزایش تولید خود بیش از ۵۰% را دارد!

او در نشست سالانه سهامداران شرکت بیان کرد: ما به گسترش فعالیت‌ هایمان در کالیفرنیا ادامه می‌ دهیم، بنابراین این موضوع به خروج تسلا از کالیفرنیا ارتباطی ندارد.

با این حال می‌ توان بیان کرد که مقر اصلی تسلا دیگر جایی نخواهد بود که خودروهای آن بیشترین میزان محبوبیت را دارند. در مثابل این شرکت مقر اصلی خود را به ایالتی تغییر مکان داده که به صورت قانونی و به علت قوانین ایالتی نمی‌ تواند خودروهای خود را مستقیما به مصرف‌ کنندگان بفروشد.

ایلان ماسک قبل از این نیز در سال ۲۰۲۰ بیان کرده بود که قصد دارد کل فعالیت‌ های تسلا را از کالیفرنیا خارج کند، چرا که او به شدت با دستورات دولت جهت کمک به حفظ امنیت مردم در اوایل شیوع کرونا مخالف بود.

شایان ذکر است در شرایطی که اسپیس ایکس حضور خود را در نواحی جنوبی ایالت تگزاس به صورت چشمگیر افزایش داد، ماسک نیز به این ایالت رفت. ماسک قبل تر بیان کرده بود که تسلا ساخت و ساز در آستین را نسبت به مکان‌ های دیگر ترجیح می‌ دهد زیرا کارکنان تمایل بیشتری جهت مهاجرت به آن جا دارند.

به گفته ایلان ماسک خرید خانه برای مردم در کالیفرنیا بسیار دشوار می باشد و مکان جدید شرکت خودروسازی در آستین دقیقا نزدیک فرودگاه محلی واقع شده که به بیان ماسک مناسب است.

همواره در تلاش بوده ایم تا بهترین های بازارهای سرمایه را برای شما محیا کنیم تا خانواده ای تشکیل دهیم با پیوستگی یک نام: ™CMPRO

error: غیر مجاز