افزایش سود بانک ها

سرمایه گذاران در پی نتایج 3 ماهه و پیش بینی های شرکت های آمریکایی در زمینه بهبود در نیمه دوم 2021 می باشند زیرا بعضی نگران هستند که موج اقتصادی اخیر در حال کاهش است!

خزانه داری آمریکا در هفته قبل به علت نگرانی از کند شدن رشد اقتصادی، در نیمه دوم که به شدت افزایش یافت و بازدهی را به سطحی رساند که از ماه فوریه دیده نشده بود.

در بازار سهام، فروش مالی، انرژی و دیگر سهام ارزشی مرتبط با بهبود وضعیت وجود داشت!

انتظار می رود رشد عظیمی در درآمد 3 ماهه دوم اوج رشد درآمد ایالات متحده و بهبودی ناشی از سقوط سود ناشی از بحران کرونا باشد.

طبق داده های IBES از Refinitiv، برآورد می شود که درآمد S&P 500 نسبت به سال گذشته 65.8 درصد افزایش یافته است.

این بزرگترین درصد جهش از سه ماهه چهارم سال 2009 در پی بحران بزرگ مالی است.

از سه شنبه، گزارش درآمد از JPMorgan Chase Goldman Sachs Bank of America و سایر بانک های مهم مرکزی اعلام می گردد که نتایج فصل را آغاز می کند.
آن ها می توانند سرنخ هایی را در زمینه اقتصاد و سهام مرتبط با رشد را ارائه دهند.

انتظار می رود بانک های مهم آمریکا حتی در صورت کاهش درآمد معاملاتی و متوقف شدن درآمد با نرخ بهره پایین و تقاضای ضعیف، شاهد افزایش مجدد سود سه ماهه باشند.

سرمایه گذاران مشتاق ارزیابی آن هستند که آیا درآمد از پیشرفت وال استریت پشتیبانی خواهد کرد یا خیر؟

گزارش این هفته ضعیف تر از حد انتظار درباره مدعیان بیکاری ایالات متحده و شیوع کرونا به سوالات سرمایه گذاران در مورد بازگشایی اقتصادی افزود.

همواره در تلاش بوده ایم تا بهترین های بازارهای سرمایه را برای شما محیا کنیم تا خانواده ای تشکیل دهیم با پیوستگی یک نام: ™CMPRO

error: غیر مجاز